BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Konvokesyen Najihah - 17 Oktober 2010-DPLI UPSI

Konvokesyen Najihah - 17 Oktober 2010-DPLI UPSI

Sunday, May 16, 2010

16 Mei 2010 juga...

Tanggal 16 mei aku dilahirkan,jam 4.00 pagi,lahir time subuh..pagi tu dah la arwah ayah aku nak gi sambutan hari guru kat sekolah..so xdapat gi la,kesian dia..ape2 pun pengorbanan ayahku tidak akn kulupakan sampai selamanya...terima kasih ayah......(ini kisah 25 tahun lepas)

Sekarang...aku dh 25 tahun,so selamat hari lahir buat diriku,moga dengan usia yg meningkat ni aku akn lebih berjaya selari dengan maksud namaku "pemuda berjaya"...juga tidak lupa kepada yg tersayang Najihah..selamat hari guru,jadilah pendidik yg berjaya,nak hadiah ker?nant kita cari same2 tau..omel ke bunyi2 ke xkisah..hahahaha ,juga buat akak2 ku semuanya guru juga..hahahaha keluarga aku yg perempuan semua guru...yg coming soon ni pun guru juga..memag best la...

1 comments:

Najihah Bt Sapuwan said...

semoga 'pemuda berjaya' akan berjaya menjadi seorang pendidik juga.. =)