BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Konvokesyen Najihah - 17 Oktober 2010-DPLI UPSI

Konvokesyen Najihah - 17 Oktober 2010-DPLI UPSI

Tuesday, May 11, 2010

Sambungan kenangan lampau..

Pas habis darjah 6 aku langsung xde contact dgn dia,yela masing2 dh sek lain2 kan,so tpi aku masuk sek men je mak dia lak ajar aku,hahahah ayah dia lak pengetua kat sek aku,tpi diorang xtau aku suka kacau anak dia..so masa sek men xde berita ape2,pas habis sek pun senyap jer..mcm dh lupa ar..(tapi form 4 aku de dtg beraya rumah dia,seb cikgu aku kan)..pastu aku sambung dip kat uitm shah alam,dh habis dip keje jap kat kfc,pastu sambung lak degree...ha mase time degree ni lak aku main friendster sampai satu hari tu si dia ni add aku..aku bukan main terkejut lagi..ye la dh hampir 10 tahun xde berita kan,so start berkenalan balik n cerita2 la...skrg nie kdg2 asyik sembag pasal dulu2 jer..hahahaha best ar time kecik2 dulu

0 comments: