BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Konvokesyen Najihah - 17 Oktober 2010-DPLI UPSI

Konvokesyen Najihah - 17 Oktober 2010-DPLI UPSI

Monday, May 24, 2010

StoRy @ 22 mei 2010


Firstlty..plan lain tau,bukan gi same dgn yg tersyang,si dia bawa mak aku n jmp kat shah alam, pastu dia lak demam...so xlarat nak drive..so parent sygku ini suh aku amik n nek satu keta jer..so kami pun gerak bertiga bersama my mum tersayang..mak aku time tu xsht juga tpi kuatkan juga nak gi konvo aku yg kedua nie..(dulupun pun dh gi gak bersama arwah ayah aku) so kali ni agak sedih juga..tpi nasib baik najihah syg ni sudi temankan mak aku..so kira sesi mesra bersama bakal mak mertua la..hahahaha(so ok x syg)..balik konvo kami makan kat Ani Sup Utara kat Klang Central..seb dh lapar kan so semua makan dgn seleranya..najihah syg ni pun makan bubur jer seb sakit tekak..pastu kami pun gerak balik n sampai rumah dalam kul 10 malam...sampai rumah najihah syg je,mak n ayah dia dh tunggu..so salam bakal ayah mertua n dia wish tahniah kat aku..so berdebar2 juga ar..(lagi berdebar time nak akad nant)hahaha

0 comments: